قبل از دیدن لوازم التحریر موجود در پاساژ قدس قم لازم است به نکاتی توجه بفرمایید. فروشگاه اینترنتی گنج صادق در زمینه کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی فعالیت می‌کند و محصولات فرهنگی ما شامل کتاب دفتر دفترچه خودکار و بعضی از این موارد می‌باشد و ما مواردی را که می‌توانیم به شما برای ثبت سفارش ارائه کنیم در این صفحه قرار خواهیم داد.

فقط لوازم التحریری از پاساژ قدس در این صفحه قرار داده می‌شود که بتوانیم آنها را تهیه کنیم و شامل تمام لوازم التحریرهایی که به ذهن شما می‌رسد نیست.

پس لطفاً محصولات این صفحه را با دقت نگاه کرده و وارد دسته‌بندی هر بخش شوید و فقط در مورد محصولاتی که در این صفحه موجود است سوال بفرمایید. سوال های بی مورد و خارج از حیطه کاری پاسخ داده نخواهد شد.

۰۹۱۲۵۵۳۴۸۵۰

۰۹۳۸۱۶۴۵۵۹۳

مشاهده تمام لوازم التحریرهای موجود در پاساژ قدس قم

18%
دوست عزیز این محصول در حال حاضر ناموجود شده و فعلا نمی توانید آن را تهیه کنید. پیشنهاد می کنم از محصولات دیگر ما دیدن کنید.

????به گفته بسیاری از جامعه شناسان و روانشناسان استفاده از نوشت افزار غربی باعث اختلال در شخصیت و هویت فرزندان ما می شود.

 

????چرا که قهرمانان كشورهای غربی تبدیل به الگو و اسطوره فرزندانمان می شوند و بعد توقع داریم آنها در دوران نوجوانی شخصیت سالمی داشته باشند، در حالی كه در بهترین سال‌های شكل‌گیری شخصیتی آنها از مهم‌ترین عامل تربیتی در این زمینه غافل بوده‌ایم.

????علاوه بر تصاویر گاهی شعارهایی به زبانهای مختلف نوشته شده که واقعا آسیب زاست.

????گاهی نداشتن جذابیت‌های بصری، تنوع در رنگ، اندازه و كیفیت نه چندان مناسب، و گران بودن قیمت را بهانه می کنیم. درحالیکه اگر خطر را درست درک کنیم متوجه می‌شویم این بهانه ها کافی نیست.‼️

???? #استحاله_تبیین

????#لوازم_تحریر