هدیه یادبود اموات

چاپ مفاتیح یادبود برای اموات خدمتی است که به یاد گذشتگان خود و با هدیه ی برای بزرگداشت آن ها انجام می دهیم. در بین کتاب هایی که انتخاب میشه برای یادبود اموات معمولا کتاب های منتخب مفاتیح الجنان و ارتباط با خدا در قطع جیبی یعنی 17 در 12 سانتی متر و قطع پالتویی یعنی 16 در 9 سانتی متر بیشتر مرسوم است. در بین کتاب های منتخب مفاتیح پالتویی و قرآن پالتویی کتاب های با جلد رنگی چرمی و غیر چرمی بیشتر انتخاب میشود.

برای سفارش سریع و گرفتن قیمت به روز قرآن و مفاتیح یادبود به همراه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید یا پیامک دهید.

09125534850

چاپ یادبود برای اموات:

به همراه مفاتیح یادبود در صفحه اول برچسب یا کاغذی همراه با عکس مرحوم چاپ و چسبانده میشه. البته اول عکس ارسال میشه و بعد طرح یادبود اموات برای شما ارسال میشه پس از تایید نهایی طرح مرحله چاپ برش و چسباندن برگه ها به صفحه اول کتاب آغاز میشود.

نمونه کتاب دعا برای اموات

در لیست زیر بخشی از نمونه کتاب های دعا موجود در سایت گنج صادق برای شما قرار داده میشه. البته باید قبل از سفارش حتما از موجودی کتاب ها از طریق تماس با ما مطلع بشوید.

7%
(7) 65,200 تومان
15%
(6) 60,515 تومان - 63,700 تومان
8%
35,000 تومان
11%
101,400 تومان

قرآن برای یادبود اموات

تسبیح یادبود اموات

برای یادبود اموات خودتان می توانید علاوه بر کتاب های ادعیه و قرآن، تسبیح و حتی صلوات شمار نیز سفارش دهید. بخشی از تسبیح های موجود را در این بخش برایتان قرار می دهیم.

چاپ زیا

در لیست زیر انواع زیارت عاشورا قرار داده شده که می توانید برای چاپ زیارت عاشورا برای اموات از لیست زیر کتاب مد نظر خود را انتخاب نمایید. زیارت عاشورا به همراه دعای توسل به همراه حدیث کسا و یا به همراه زیارت اربعین است.

25%
دوست عزیز این محصول در حال حاضر ناموجود شده و فعلا نمی توانید آن را تهیه کنید. پیشنهاد می کنم از محصولات دیگر ما دیدن کنید.

نقشه ما در شهر قم برای خرید و چاپ یادبود برای اموات:

1 دیدگاه برای “چاپ مفاتیح برای یادبود اموات – هدیه یادبود اموات

  1. مدیر بخش فروش ادعیه و قرآن گفته:

    برای چاپ کتاب دعا و قرآن به همراه یادبود اموات اول کتاب مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با ما تماس گرفته و بعد از طراحی یادبود و تکمیل سفارش شما ارسال خواهد شد.

    برای چاپ یادبود اموات در تعداد بالا می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

    کافیست بر روی شماره کلیک کنید تا بلافاصله تماس شما در کمتر از 20 ثانیه برقرار شود

    09381645593

دیدگاه‌ها بسته شده است.