خرید از مجتمع ناشران قم چگونه؟

مجتمع ناشران قم مرکز فروش کتاب در زمینه ها و موضوعات مختلف، مانند کتاب های مذهبی روانشناسی، دینی، اسلامی، رمان، داستان و… می باشد. ما در سایت گنج صادق مجموعه کتاب ها و ناشرانی که در سایتمون فعالیت داریم رو در این بخش قرار میدیم.

برای دیدن کتاب ها به پایین صفحه بروید.

شما بدون نیاز به حضور در ساختمان ناشران قم می تونید به صورت اینترنتی کتاب ها را تهیه کرده و کتاب برای شما ارسال خواهد شد. ما ارسال به سراسر کشور به صورت پستی و ارسال با باربری رو به درخواست مشتریان عزیز انجام می دهیم. برای خرید کتاب و محصولات فرهنگی از پاساژ قدس قم کلیک کنید.

معرفی کوتاه سایت گنج صادق و نحوه خرید و ارسال

 

خرید تلفنی از مجتمع ناشران

در ساعات کاری و فقط برای خرید کتاب ها از ناشرانی که سایت گنج صادق با آن ها در مجتمع ناشران فعالیت میکند امکان پذیر است. برای سفارش های بالا و در تعداد عمده با شماره زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۵۵۳۴۸۵۰

در ادامه کتاب های ناشرانی رو که ناشران قم با آن ها همکاری داریم به صورت دسته بندی قرار میدیم تا شما با ورود به هر بخش برای مشاهده قیمت ها و خرید اقدام نمایید.

کتاب های انتشارات جمکران

کتاب های انتشارات حماسه یاران

کتاب های انتشارات کتابک

کتاب های انتشارات شهید کاظمی

کتاب های انتشارات خط مقدم

 

چطور می تونم به سایت شما برای خرید اعتماد کنم؟

قبل از خرید می توانید در پایین سایت و در بخش فوتر نماد اعتماد ما رو ببینید تا با خیال راحت از کتاب های مجتمع ناشران قم خرید کنید..البته ما نظرات مشتریان رو هم قرار میدیم که شما ببینید تا اعتماد بیشتری انجام بشه.

و البته با تماس یا پیامک می توانید مستقیما قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.